Print Friendly Get a PDF version of this webpage

La 15 martie 2014 a luat sfârşit încă o frumoasă campanile caritabilă organizată de AO “Filocalia” sub genericul “Un mărţişor face primăvara”. Dacă în ultimele 2 campanii ale noastre beneficiarii de bază erau copiii din familii social-vulnerabile, atunci în Campania de primăvară am decis să-i ajutăm pe o altă categorie de beneficiari şi anume – bătrânii solitari şi cei socialmente marginalizaţi.
De această dată alături de noi au fost 3 sponsori locali de bază care ne-au ajutat să desfăşurăm un târg caritabil inedit cu ocazia Mărţişorului: Reţeaua de magazine naţionale LINELLA, Teatrul municipal “Eugen Ionesco” şi compania Debtcollection Incaso, cărora le mulţumim mult pentru suportul acordat. În urma vânzărilor, am reuşit să adunăm suma de 5000 lei. Şi deoarece la confecţionarea mărţişorilor şi felicitărilor hand made au participat şi beneficiari ai centrelor noastre sociale, 2500 lei au fost distribuiţi micilor meşteri pentru munca depusă (din banii daţi vor fi procurate materiale pentru buna funcţionare a atelierelor de creaţie patronate de AO “Filocalia”).
În acest an “Mărţişorul” a ajuns şi la moldovenii din Belgia, unde a fost de asemenea organizat un Târg, în cadrul căruia s-a adunat suma de 600 de euro. Cu banii adunaţi din cele 2 Târguri am reuşit să bucurăm mai mulţi vârstnici din 4 localităţi ale republicii: de la Azilul din Şoldăneşti, mai mulţi bătrâni ţintuiţi la pat şi cei de la centrul social “Casa speranţei” din Coşniţa, Dubăsari, bătrâni solitari din s. Costeşti, r. Ialoveni şi beneficiarii de la Azilul de bătrâni din Călăraşeuca, r. Ocniţa. Vârstnicii au primit atât produse alimentare şi pachete cu produse igienice, cât şi cadouri cu ocazia sosirii primăverii. De asemenea ei au primit haine aduse şi donate de către un voluntar internaţional direct din Germania.
Mulţumim încă odată tuturor care s-au implicat în acest eveniment, în special voluntarilor care au fost alături de noi şi au oferit ajutor necondiţionat ca întotdeauna.